Rabu, 20 Mac 2013

MAYFAIRER

MAYFAIRER


1. Minuman kesihatan Mayfaier Tiens adalah sejenis minuman herba yang mempunyai keberkesanan untuk menjernih, menyeliakawal, mengkhasiat untuk mengelakkan penyakit-penyakit di dalam badan kita. Produk ini tidak mengandungi sebarang egen pengawet atau pemanis buatan dan amat bermanfaat untuk menyerikan kulit, memelihara kejelitaan dan memulihkan keremajaan.

2. Seperti sedia maklum, ramai daripada kita biasanya tidak mempunyai diet yang sempurna, tidur kurang nyenyak dan kandungan horman dalam badan pada paras yang kurang seimbang. Akibatnya, timbul masalah-masalah seperti jerawat, insomnia serta masalah keunsangan kulit.

3. Minuman kesihatan Mayfaier Tiens boleh membantu anda untuk mencerah dan menyerikan kulit, mengurangkan kepanasan badan, melancarkan sistem perkumuhan, menyelesaikan pelbagai masalah kulit dan sebagainya. Pengambilan produk ini dalam jangkamasa panjang akan dapat memulihkan keremajaan dan kejelitaan anda.
4. Masalah penyakit kulit semakin serius hari ini. Minuman kesihatan mayfaier Tiens boleh menyingkirkan toksin-toksin di dalam badan, mengimbangkan sistem endokrin serta menyelesaikan pelbagai masalah kulit. Ia sememangnya produk terungul untuk memelihara kejelitaan anda.

Bahan-Bahan
Ginseng Amerika, Tremella Fuciformis, Serbuk mutiara, Glehnial Littorolis, Lonicera japonica, Sophora japonica, Gentiana scabra, Leonurus heterophyllus, Spica prunella vulgaris, Trichosanthes kinlowii, Massa medicata fermentata, Stevia, Markisah.

Arahan :
Setiap hari 2 kali, setiap kali 1 uncang kecil. Dibancuh dengan air suam.

Khasiat:
1. Memulihkan keremajaan.
2. Membantu mengurangkan jerawat dan jeragat
3. Menghilangkan nafas berbau dan mengelakkan insomnia.
4. Menghilangkan garis2 penuaan.
5. Menghaluskan kulit wajah.
6. Mencerahkan & memuluskan kulit seluruh badan.
7. Mengelakkan/merawat insomnia.
8. Menyeimbangkan hormon.
9. Mengurangkan haba badan.

BERMINAT UNTUK ORDER 
PM/SMS 0174788806








Tiada ulasan:

Catat Ulasan